Сервіс та обслуговування
Сервісне обслуговування надається як у гарантійний, так і в післягарантійний період. Ви можете задати нашим спеціалістам усі необхідні питання про масажне обладнання Rongtai і отримати кваліфіковану допомогу у будь-який час.
Сервіс по гарантії
Щоб отримати гарантійний сервіс, клієнт обов'язково повинен зберігати товарний чек протягом усього гарантійного періоду.
Чи це Одеса, чи Дніпропетровськ, Харків, інші міста України, наш сервісний інженер завжди приїде у найкоротший термін після повідомлення про поломку. Зазвичай масажні крісла Rongtai не ламаються глобально: часто буває достатньо замінити мотор, пульт або плату. Будь-хто може це зробити.
У випадку більш глобальної поломки, коли сервісний інженер не може відремонтувати масажне крісло на місці, обладнання відправляється у наш сервісний центр.
Термін проведення ремонтних робіт залежить від ступеня поломки.
При дотриманні всіх умов гарантії обслуговування надається клієнту безкоштовно.
Обслуговування у післягарантійний період
Наш сервісний інженер завжди надасть вам безкоштовну консультаційну допомогу по телефону, завжди виїде на місце установки масажного клісла. Оплату виїзду здійснює клієнт. Якщо на момент встановлення поломки запасні частини є у нас в наявності на складі, ми надаємо їх безкоштовно. Якщо їх потрібно дозамовити на заводі, як правило, завод іде назустріч клієнтам і надає запчастини безкоштовно згідно зі своїми гарантійними зобов'язаннями. Клієнт оплачує тільки пересилку запчастин від заводу.